Privacy Verklaring

Je bezoekt onze website voor informatie over coaching, therapie, of om je in te schrijven voor een training. Daarbij laat je online sporen achter. In deze Privacy Verklaring informeer ik je over hoe we bij Bureau Greven omgaan met jouw persoonsgegevens: wat gebeurt ermee, met welk doel, en hoe bewaren en beveiligen we jouw  gegevens.

Contactformulier
Stel je een vraag of zoek je contact via het contactformulier op onze website?
Dan gebruiken we je gegevens uitsluitend om contact met je op te nemen om je van dienst te zijn met je vraag.
Meld je je aan voor een intake, dan vragen we je het intakeformulier in te vullen. Dit intakeformulier wordt uitgedraaid en bewaard in jouw dossier.

Nieuwsbrief
Je kunt je via onze website aanmelden voor onze Nieuwsbrief. Deze ontvang je dus ook alleen wanneer je je daar specifiek voor hebt aangemeld. Mocht je onze Nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, dan kun je je onderaan de Nieuwsbrief afmelden. Je gegevens worden dan verwijderd.

Aanmelding voor een training of workshop
Je meldt je aan via het inschrijfformulier op onze website.
We vragen je daar om je persoonlijke contactgegevens in te vullen en – indien van toepassing – de gegevens van je organisatie.
We slaan je contactgegevens op in onze database, zodat we je inschrijving kunnen bevestigen en we je kunnen uitnodigen voor de training/workshop.
De gegevens voor de factuur slaan we op in ons boekhoudsysteem.

Coaching en Therapie
Kom je bij ons voor een coachingstraject of therapie? Dan slaan we je contactgegevens op in onze database. Dat doen we om contact met je te kunnen opnemen voor het maken van afspraken.
Ook vul je een intakeformulier in; dat wordt bewaard in je dossier.
Tijdens de intake en de sessies maken we beknopte aantekeningen. Dit doen we met de hand en bewaren we ook in je dossier. Dossiers bewaren we in een afgesloten dossierkast. We zijn verplicht om dossiers 15 jaar te bewaren. Als je wilt dat we je dossier eerder vernietigen, kun je dat schriftelijk aan ons laten weten en dan zullen we dat direct doen.

Worden je gegevens met derden gedeeld?
Ja, uitsluitend als dat noodzakelijk is vanwege een wettelijke verplichting of noodzakelijk voor een goede bedrijfsuitoefening:
– Onze accountant, vanwege inzage in facturen met adresgegevens.
– Onze webhost voor de opslag van gegevens uit contactformulieren.
– Mailsoftware (Mailchimp) voor de niewsbrieven en reminders voor trainingen en workshops.

Je gegevens zijn goed beveiligd
Onze website maakt gebruik van een betrouwbaar SSL-certificaat. Een SSL-verbinding kun je herkennen aan het groene slotje links bovenin.

Hoe lang blijven je gegevens bewaard?
We zijn wettelijk verplicht onze administratie, inclusief facturen met adresgegevens, zeven jaar te bewaren.

Klopt er iets niet, wil je je gegevens inkijken of laten verwijderen?
Neem dan, liefst schriftelijk/per mail, contact met ons op.

Wil je meer informatie over beroepsgeheim en bewaren van gegevens door een psycholoog? Kijk dan op de website van de beroepsvereniging voor psychologen; www.psynip.nl

Heb je tips, vragen of andere feedback? We horen het graag!

Hartelijke groet,

Lonneke Greven